ඔහු ලංකාවේි විකල්ප සංගීතය’ ලෙස හඳුන්වන සංගීත සංස්කෘතියේ ජනප්‍රියම රොක් තරුවකිග විකල්ප අවකාශයේ ජනප්‍රියම ගීත රැසක සංගීතය නිර්මාණය කළේ ඔහුයග ස්කිට්සෝ සංගීත කණ්ඩායමේ සාමාජිකයෙක්ව සිටි ඔහුල මේ වෙද්දී ලෝකල් සංගීත කණ්ඩායමේ කටයුතු කරයි


තිළිණ බාලසූරිය

ගොඩක් අය ඔබව දන්නෙ විකල්ප සංගීතයට අයිති කලාකරුවෙක් විදියටග ඒත් ඔබ සංගීතය කරපු බොහෝ ගීත විකල්ප ගීත කියලා හඳුන්වන්න විශේෂ හේතුවක් නැහැගගග
විකල්ප කියලා එකක් ගැන මම කවදාවත් හිතුවෙ නෑග හැබැයි හැමතැනම නැති සිංදු ටිකක් හදන්න ඕනෑ බව හිතුවාග මට හිතුණා මට අහන්න සිංදු නැහැ කියලාග ඒ පාර මම මට අහන්න සිංදු හදන්න පටන්ගත්තාග තාමත් එහෙම තමයිග මම සිංදු හදන්නෙ මට අහන්නග අපි කරන්නෙ සංගීතයටත් වඩා ශබ්ද ශක්තිය සමඟ කරන ගණුදෙනුවක්ග සංගීතය කියන්නෙ ටිකක් සුමුදු දෙයක් වගේග ශබ්දයට තියෙන්නෙ ඊට වඩා පුළුල් අර්ථයක්’.


ස්කිට්සෝ හැදුණෙ කොහොමද?


මට සුදන්ත මාධව අහම්බෙන් හම්බවුණාග ඒ මට අවුරුදු 26 දී විතර එතකොටත් මම කරපු ගීත කිහිපයක් තිබුණාග මට තේරුණා කරපු සිංදුවල වචනවල අවුලක් තියෙනවා කියලාග ඒ නිසා මම ලස්නනට සිංදු ලියන්න පුලුවන් අයව හොය හොය හිටියෙග එතකොට මාධව මට චාමර ගුරුගේ ලියපුිඔබ හිනාවෙන්නෙ කොහොමද’ කියන සිංදුව ගෙනැත් දුන්නාග ඒකට සංගීතය නිර්මාණය කිරීමෙන් තමයි වැඩේ පටන්ගත්තෙ‍ග අපි ඒ බෑන්ඩ් එකට නම දානකොටත් සිංදු විස්සක් විතර කරලා තිබුණෙ.


මාධව මියුසික් ඉගෙනගත්ත කෙනෙක් නෙවෙයි නේද? එයා සිංදු කියන්න පටන්ගත්තෙ කොහොමද?

මමයි මාධවයි ඉන්නකොටල මම ගිටාර් ගහන ගමන් සිංදුව කියන්න කියලා මාධවට කිව්වාග මාධවට ලස්සන වොයිස් එකක් තිබුණාග මම ආසයි ඒ වොයිස් එකටග එහෙම වැඩේ පටන්ගත්තාග දැන් වගේ ඒ කාලයෙ අපට සිංදු ප්ලේ කරන්න තැන් තිබුණෙ නැහැග අපි 2006 වගේ බෑන්ඩ් එක පටන් අරගෙන අවුරුදු තුනකට විතර පස්සේ තමයි ෂෝ එකක් කළේග බෑන්ඩ් එකට කට්ටිය එකතු කරගන්නත් අමාරු වුණා.


ස්කිට්සෝ කණ්ඩායමෙන් ඉවත්වෙලා ලෝකල් කණ්ඩායම නිර්මාණය කිරීමෙන් පස්සෙල ඔබේ සංගීතය වෙනස් වුණාද?


අපට ස්කිට්සෝ කණ්ඩායමෙන් කරන්න බැරිවුණ දේවල් තමයි ලෝකල් කණ්ඩායමෙන් කරන්න බලාපොරොත්තු වුණේග විශේෂයෙන්ම මම සංගීතය කරන කෙනෙක් විදියට බලාපොරොත්තු වුණ ප්‍රමිතියක් තියෙනවාග අපි උත්සාහ කරනවා ඒ වගේ වැඩ කරන්නග අපේ බෑන්ඩ් එකේ හතරදෙනෙක් හිටියාග ඒත් එක්කෙනෙක් ඉවත් වුණාග අපි කතාකරගත්තේ ඉදිරියටත් තුන්දෙනෙක් විදියට වැඩ කරමු කියලාග දැන් රොක් බෑන්ඩ්වල තියෙනවා පවර් රොක් බෑන්ඩ් කියලා එකක්ග එහෙම බෑන්ඩ්වල තුන්දෙනෙක් විතරයි ඉන්නෙග බේස් ගිටාර් එකයිල ගිටාර් එකයිල ඩ්‍රම් එකයිග අපේ බෑන්ඩ් එකත් ඒ ක්‍රමයට තමයි වැඩ කරන්නෙ.


ඔබ සංගීතයෙන් මුදල් උපයන්නෙ නැහැග රැකියාවක් කරන්නෙත් නැහැග ඉතින්ල ජීවත්වීම අමාරු නැද්ද?


මම විශ්වාස කරනවා තවමත් කලාකරුවෙක් හැදෙනකොට එයාට සංගීත ක්ෂේත්‍රයේ හෝ වෙනත් ක්ෂේත්‍රයක වෘත්තිකයෙක් වෙලා මුදල් ඉපැයීමේ සටනක් කරන්න ඕනෑ නැහැග ඔහුව සමාජය විසින් නඩත්තු කරනවාග ඉස්සර ඒක බොහෝදුරට තිබුණාග එ්ත් දැන් ධනවාදයල ගෝලීයකරණය වගේ ආකෘති නිසා ඒ නඩත්තු කිරීම සිද්ධවෙන්නෙ නැහැග මාව ගොඩක් මිනිස්සු බලාගන්නවාග ඒ නිසා මට ආයෙමත් රස්සාවක් කරගෙන වැඩකරන්න අවශ්‍යතාවයක් නැහැග මම කාලයක් වෙන රස්සාවක් කළාග තාමත් ඉඳහිට ග්‍රැෆික් ඩිසයින් වැඩ කළාග ඒත් මම හිතුවා මට තියෙන නිර්මාණශිලීත්වය එ් වැඩවලට පාවිච්චි කරන්නෙ නැහැ කියලා’.


ලෝකල්ල ස්කිට්සෝ වගේ සංගීත කණ්ඩායම් වටේට කාලයකට කලින් හිටියාට වඩා ආදරයෙන් බැඳුණුල තිලිණලාව රොක් තරු විදියට පිළිගන්නා රසිකයො පිරිසක් දැන් එකතුවෙලා ඉන්නවා. ඒත් ජනප්‍රිය අවකාශයේ ඔබට ඉඩක් ලැබෙන්නෙ නැහැග ඒ ගැන මොනාවත් හිතෙන්නෙ නැද්ද?

මගේ පැත්තෙන් දැක්ක දෙයක් තියෙනවාග අපි කරන්න ඕනෑ සංස්කෘතියක් හදන එකග අපටම කියලා සංස්කෘතියක්ග අපේ ජීවන ශෛලිය දැක්කාම තමයි කාන්දමකට වගේ මිනිස්සු ඇදිලා එන්නෙග ඒක ගැන අපට සතුටුයිග ජනප්‍රියත්වය මට මුකුත් හිතෙන්නෙ නැහැග මට ඒක අවුලක් නැහැග මගේ ලෝකයේ මම ජනප්‍රියයිග මම හිතන්නෙ එතැනින් එහා ලෝකයට මේක ගියොත් මට ඒක කරදරයක් වේවිද කියලාග ඊට වඩා රසිකයො හිටියොත් දරාගන්නත් බැරිවේවිග මුදල් හා බලය වැඩිවෙද්දී මිනිස්සු වෙනස් වෙන විදිය පේනවා නේදග මට ඔය සල්ලියි බලයයි තියෙන අයගෙ මුහුණු දැක්කාම තේරෙනවා එතැනට ගියොත් මාව කොහොම වෙනස් වේවිද කියලා.


එදා තිබුණාටත් වඩාිවිකල්ප රොක් සංගීතය’ කියන අවකාශයේ සංගීත කණ්ඩායම් අද වැඩියි නේද?


මේ වෙද්දී සෑහෙන දියුණුයිග සිංහලෙන් ප්ලේ කරන රොක් මීඩියම් එකේ බෑන්ඩ් පහක් හයක් තියෙනවාග ඒක ලොකු දියුණුවක්ග ඉස්සර සිංහල රොක් බෑන්ඩ් එකක වුණත් බටහිර හැඩයේ මියුසික් තමයි තිබුණෙග ඒත් දැන් දේශීය ගතියක් තියෙන රොක් සිංදු තියෙනවාග ආසාවෙන් එකම එක සිංදුවක් කරපු කෙනෙක් ඉන්නවානම්ල ඒ හැමෝටම ඒ ගෞරවය අයිතියිග මේ වෙද්දී ගොඩක් අය වැඩ කරලා තියෙනවාග ඒකත් එක්ක සංස්කෘතියක් ගොඩනැඟිලා තියෙනවාග ඒක හොඳයිනෙග ඉන්ඩස්ට්‍රි එකක් හදන්න ඕනෑග තනියෙන්ම බෑන්ඩ් එකකට හැදෙන්න බැහැග අපේ ධාරාවේ බෑන්ඩ් හතළිහක්වත් හැදෙන්න ඕනෑග මොකද බෑන්ඩ් වැඩිවුණාට කරන්න වැඩ තියෙනවාග ප්‍රසංග කරන්න තැන් තියෙනවාග ඇමෙරිකාවේල ඕස්ට්‍රේලියාවේ වගේ රටවල පවා ඉන්නවා අපේ ගීත ඉල්ලන පිරිසක්ග අපට පුළුවන් එකතුවෙලා මුළු අවුරුද්ද තිස්සේම තැනින් තැනට ගිහිල්ලා වැඩ කරන්නග අපට තියෙන ප්‍රශ්ණය තමයි මේවා සංවිධානය කරන්න කෙනෙක් නැතිවීමග වෘත්තිමය විදියට ඒවා සංවිධානය කරන්න කවුරුහරි ඉන්නවානම් වැඩ කරන්න මිනිස්සු ඉන්නවා’.


ඔබ කරලා තියෙන ගීත හැට හැත්තෑවක් අතරින්ල යූටියුබ් වගේ ජනප්‍රිය අවකාශයක තියෙන්නෙ කිහිපයක් විතරයි. ඒ ගීත කිහිපයටත්ල වැඩි ප්‍රචාරයක් කරලා ජනප්‍රිය කරවන්න වුවමනාවක් නැති බව පේනවා.
බොහෝවිට අපි ස්වාභාවික විදියට සිංදුවක් සාමාන්‍ය සමාජයට යන්නෙ කොහොමද කියලා බලාගෙන ඉන්නවාග කවුරුහරි කෙනෙක් සිංදුවකට කැමතිනම් තමයි ඒක තව කෙනෙක් එක්ක බෙදාගන්නෙග අපි කරන ගීත සැඟවුණු දොරවල් වගේග සාමාන්‍ය රසිකයෙක් ඇතුළුවෙන සාමාන්‍ය දොරවල් තියෙනවාග ඒ අතරෙ කවුරුහරි පෙන්වනවා මෙන්න මෙහෙම දොරක් තියෙනවාල ඇරලා බලන්න කියලාග ඒ දොරටුව ඇරලා ඇතුළුවෙන කෙනෙක් ආසාවෙන් එතැන රැඳිලා ඉන්නවාග ඔය අස්සෙ මට මෑත කාලයේ කෙනෙක් අපූරු කතාවක් කීවාග අපේ සිංදු ඇහුවාම ඒවා තවත් කෙනෙක් එක්ක බෙදාගන්න හිතෙන්නෙ නැහැල කාටවත් අහන්න දෙන්නෙ නැතිව තමන්ගේම කරගෙන තියාගන්න හිතෙනවා කියලාග ඒ වෙනතෙක් එහෙම දෙයක් ගැන මම හිතලාවත් තිබුණෙ නැහැ.
තිලිණ නිර්මාණය කරපු ඇතැම් ගිටාර් සංගීත කොටස් ලෝකයේ ජනප්‍රියම ගීතවල තියෙන සංගීත කොටස් තරම්ම ශ්‍රේෂ්ඨ බව රසිකයන් විශ්වාස කරනවාගිඑක දවසක්’ලිඔබ හිනාවෙන්නෙ කොහොමද’ වගේ ගීතවල තියෙන සංගීත කොටස් ඒ වගේග ඒවා හැදුණේ කොහොමද?


කාලයක් තිස්සෙ ගිටාර් එක ගහන්න පුරුදුවුණ නිසා බොහෝ සංගීත කොටස් මට ඉබේම ආපු ඒවාග සැලසුම් කරලා කාලයක් තිස්සේ වෙනස්කම් කරලා කරපු ඒවා නෙවෙයිග මම ගෙදර හදපු නිර්මාණ ගොඩක් තියෙන්නෙග හදිසියේ කරපු ඒවාග වැඩක් විදියට සම්පූර්ණ කරනවානම් තව ගොඩක් දේවල් කරන්න තියෙනවාග ඒ නිසා මට එක වෙලාවකට හිතෙනවා මම හදන වැඩ මගේම කියලා කියන්න බැරි බවග මොකද ඒවා එක්වරම ආපු හින්දාග මම ප්ලෑන් කරලා සිංදු කළානම් ඒවා මගේ කියලා කියන්න පුළුවන් කියලා.